min söndag

Haalelulia! Nu sitter jag hemma med bellen och Emma. Vi har skit kul ''HOST'' Dom kom för 5 min sen. När jag låg och sov! Jag skulle bloggat för typ 4 timmar sen men datan blev cp. Vid kvart över två kom jag hem från fotbollscupen, vi kom trea. Jag är lite små sur på mig själv för att jag släppte in nåra skit mål, men dom hade bara tur.

fast vi var ju bäst, och borde fått guld, men dommaren va helt störd. -.-' Aa iallafall så efter cupen åkte jag till liljeholmstorget, för att möta mamma. Sen åkte vi hem och duscha och sen somnade jag och då kom ju dom och väckte mig som jag sa. Nu är jag här. och är här för att stanna ! PUUUUSSS kiiiipi



medaljen som vi fick


Fram sidan på medaljen fiiiiiiiiin


Min frukost


Biiibisaaaar Rakel och Emma!


Älska Rakel!

Det var alla bilder från cupen pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0