21.00

Hejhej alla söta! Jag blogga inte i går och inte idag så mycket. Jag fattar inte den ska alltid hålla på att krongla med mig (MIN DATA) Vad vill den? Jag kunde inte blogga i går för att det var not fel på datan och i mårrse. Så nu vet ni var för. Jajaja Idag har jag i alla fal varit i stan typ hela dan med mamma och mammsa syster och min  kusin. Vi kom hem aldeles nyss då var jag tvungen att testa datan och det gick Jipppiiiii. Aa iallafal. Jag fick inte med mig så mycket.

Vi var i satn och skulle kolla på en massa men det han vi inte så mycket med. Det blev om planerat. Först  skulle vi lämna nån till TC och blablabla Jag vet inte vfr. Sen skullen vi äta. Sen blev tiden mycket då gick vi snabbt och kolla på kläder och sånt. Jag fick med mig ett par skor och nagellak. Gud vad tiden går snabbt visst? Aja nu ska jag kolla på tv och fixa en grej på datan. Men pusss på er ses snart om inte datan cpar sig..-.-


Nagellacket


okej. Jag får dmap!! Jag hittar en bild på google på mina skor och sen så
sparade jag dom men dom är inte där såå jag ska försöka att hitta dom
satt ni får see puss

ps. jag tar bilder från google för att min kamra är
ju på lagning och min mobil har  inga batterier.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0