shopping.

hemma nu. Jag har varit i sickla Med en komis hon köpte skit fina skor och jag köpte gansaka lite saker skulle ju hem så nabbt jag kunde efter som jag skulle träna vid 6 tiden. För typ 3 timmar sen kom jag hem från träningen
men sen des har jag inte orkat att blogga. men nu är kipi på. det jag fick hem kommer under puss.


1: L'OREAL PARIS hår färg 119 kr ålens
2: 3 st trossor alla tre 10 kr st! lindex självklart rea
3: rosa bh med en svart roset på 20 kr lindex rea
4: mörk rosa bh 20 kr lindex rea
5: akne kräm skit bra 750 kr ålens
6: vit bh 129 kr lindex
7: svarta stumpbyxor 129 kr ålens

Kommentarer
Postat av: Syster Annie

Gumman, du kan inte bleka håret med den där, det kommer inte hända nått. Den är inte tillräckligt stark! Tycker inte du ska bleka över huvudtaget, det sliter så mkt (haha jag är ju proffs nu!)och ditt hår som är så fint! Jaja om du verkligen vill göra det så köp garnier avfärgning och sen kanske du kan använda den du köpt efternågra gånger. Men va beredd på att ditt hår kommer bli föstört. Vad är det för färg du vill ha, blondt eller ljusare brunt? Kan hjälpa dig nån dag om du vill? :)



Puss

2009-11-13 @ 10:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0