min dag.

Hej alla mina fina. Vad har ni gort idag då? Själv har jag varit i skolan. Vi repa hela dan så det har inte varit vanliga letoner i dag. Efet skolan jag sluta vid 3 tiden så åkte jag med mina kompisar till lilljeholmen centrum och skulle pröva skor. Fast jag ve inte om jag ska köpa dom. Efter det åkte jag hem till mig precis när jag kom hem ringde mamma och sa om jag ville skulle jag möta henne i globen så skulle vi kolla lite. Sen åt vi sushi såååå jävla gott. Sen efetr ett tag åkte jag till skolan och mamma hem. mitt upp trädande med PIM THESSE NATTAH WEN och MOA gick väll bra? Vi söng ''live song'' efter åt åkte jag hem runt 8 tiden och nu är jag hemma och kollar på tv medans jag äter frukt salad men vi ses ha en mysig måndag pussss
DE JAG FICK MED MIG HEM:





1 rosett lindex 40 kr
2 söta örhengen 49 kr
3 bh H&M 129 kr
4 näs percing glitter 25 nkr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0