i love my momi!

hemma nu kom hem för en kvart sen ifrån ''sång mötett'' det gick val bra? just nu har jag trågit som f*n. Jag kommer vel på nåt kul i kväll. Asså i blan kan  hatar jag min mamma ''rätt ofta'' jag menar dom i ju mammor hahah. Men just nu och idag älskar jag mamma ni skulle ha sett mitt rum asså hellt sjukt stökigt.. hahah KIPIS STILE och jag bah igår: Aa nu ska jag vara duktig att vika mina kläder i darderoben då tömde jag allt och mina skor sen efter 3 stycken tröjor och ett pår byxer så orkade jag inte mer hahah. Så jag lät allt vara som det va på golvet det gick inte ens att gå i mitt rum! Och sen på morgonen hittade jag inte mina kläder och inte kamra! Men efter en halv timme typ så hittade jag allt jag behövde mohahhah. Sen gick jag till skolan.När jag kom hem gissa vad min älskade mami hadde gjort? joo hon STÄDADE mitt RUM och vek alla mina kläder stellde alla skor som de skulle stå tack mami. ILOVE YOU trots att du är jobbis i bland men det är mammor.



ps jag vet slarivg stavning men men det är sånt ni får stå ut med med mig puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0