emi kipi bellen<3

sötisar! Just nu kommer jag på massa att skriva om det är där för jag skriver vaenda minut ett nytt inlägg.
Jag glömde att säja att jag har målat om mitt rum med emma och isabelle från latte till grädde. Det var så kul att måla med mina älskade älskingar.till slut blev vi klara och jag klippte emmas hår wii det blev fett fint! sen så sov de över hoss mig emma fick skrattatak varenda minut hahahah emma stile:D nu kommer litte bilder den bästa raderade isabelle inte med mening den var ju bäst det är när jag tra typ hela färg hingken på emmas ansikte hahha pussis.


en trött KIPI

alltid kul med er tjejer!

kipi klipper emi

klipt klart och emma är glad<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0