dattttta!

Jag vill ha en ny dator en bärbar för att jag orkar inte med en stor dator (vad dom heter) dom tar för mycket plats så därför är det smartare att ha en märbar som man kan ha på sängen eller not. jag jag har redan bästämt mig för vilken jag ska ha en VAIO VGN-CS118E snaka OM DATOR! men men den den kostar inte billig heller. VAIO är en av dom dyraste datorer som finns.





visst är den fin/ snygg ? Den finns i flera färger men villken fär var finast då?
eller den fins nog i lila och dom som fins på bilderna.

Kommentarer
Postat av: Syster

Okej, kul att nått hände iaf :) brunt passar nog dej :) Kommer och hälsar på idag iaf :)



Vi har en vaio, inte just den där (skulle köpt den för dom hade den för ett bra pris på media markt men sen när vi åkte dit kostade den 12.000 igen :P)men våran var billigare och den är faktiskt as bra! Synd att sonys datorer är så dyra :(



Puss

2009-11-16 @ 10:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0