älskar dig på högsta nivå kusin!

hejhej hur mår ni? och hur har eran tista varit? Joo då min har varit gansaka okej. Först skola en när jag kom hem
så skulle jag mamma , pappa och Samantha åka till skärholmen och hämta min halsband med mitt namn på men den var inte klar men i morn tror jag så ska vi åka och hämta den då är den för hoppnings vis klar hoppas jag! Vi var bara där en snabbis så jag fick inte hem not. Min mamma sa att jag inte fick kolla mer på kläder och sånt för att vi skulle hem och laga mat.Men hon ljög ju! i stället kom pappa med kebbab! wii fast jag försöker ju gå ner i vikt så jag åt bara grönsakerna. Sen blev jag sur på mamma för att inte jag fick stanna kvar i skärholmen och då kom jag på att jag inte har fått mina pengar för den hära månaden så viiii då fick jag det av mamma och blev självklart glad! av pengar blir man ju alltid glad eller hur? nu ska jag kolla lite på tv vi ses snart puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0