tack pappa!

Belgiganten sickla blir nu äntligen medastor!
32'' LCD-TV
Hög kontras
inbyggd digital box
SAMSUNG
32'' lcd-tv från samsung med inbyggd digitalbox godshänd av både
comhem och boxer. MPEG4 mottagare ger möjlighet till attt ta emot HD- singnal
i det marksända nätet. 2st HDMi-anslutning ger möjlighet att koppla in digitala media som
ex. bu-rey spelare. vikt med stativ 11.4kg.
effekt (på/standby) 70/0.3w.
nu pris 2990

kom i tid vi öppnar 07.00 -räknA MED KÖ!


så tod det i tidningen vi fick hem. jag sa till pappa att vecka mig för att åka och köpa tv en det fan bara 50 st typ men han orka inte-.- i skolan var jag sur och orkade inte täka på det så jag visse ju om man inte kom dit 7 så
får man ju inte en tv för så billigt! efeter skolan kom jag hem och de hadde köpt tven till mig!!!!!!! mohahahah
så nu har jag en mamma och pappa åkte kl 13.00 och så värsta kön!! så dom gick fram och fråga om kön va så lång
vakter na sa ja. men min mamma hadde barncang satt hon fick gå in före alla viiiiiiiii bra vah? så de köpte en tv till mig nu. det stog i tidningen att folk hadde varit där sen 3 i morrse????. Efter som det var så bra priser på allt skulle dom passa på att köpa en ipod touch till mig men de visste inte villken gb jag skulle ha så bajs och sen skulle de köpa koss till mig men de visste inte villken färg jag vill ha! så allt ska jag köpa i morn!

efetr jag hadde varit hemma ett tg skulle jag tydligen med pappa och köpa slad till tven så vi åkte till sickla men det var inte lika lång kö så jah och pappa passa på. när vi kom in så kolla vi på gps till våran super snygga bil (skryt) och sen fråga hen  meg om jag ville ha koss men jag väntar tills i morn och sen fråga hen om jag ville ha
ipod touch fast jag vet inte villken jag ska ta den nua nano med kamran eller  touch. ipod touch kommer med kamra nästa år och jag vet inte om jag pallar vänta! så vi får se vad tycker ni?


oj vad finns här i?

inte så bra bild för den har plast kvar på sig men den är samma på mitt inlägg i går med en ''katt'' på!

kattig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0