såå jävla sur!

Nu ska jag sussa ni får sussa så finnt. I mårn i skolan är det inte en vanlig skol dag vi ska nämligen kolla på luciatåg och typ ha massa tävlingar hela dan och blablabla jag fattar inget! Jag blir så sur... Kommer ni i håg min namnhalsband? joo den skulle kommit för typ 100 år sen (8 veckor) men nu ringer dom äntligen!!!! - hej vi ringer angåande om din haldsband. Och vi ville säga att den är borta posten har tappat bort den så vill du ha en ny?
jag blev skit lak och sa jaaaa och la på. men jag mena f*n de betäde sig som idioter när jag skulle hämte den när den skulle komma efter 3 veckor. Men strut i det nu ska jag vänte i 4 veckot till 8+4=12 veckor okej jag har ingen tålarmod min pappa och mamma blev också lacka men nu ska jag lungna ner mig. hahahha blev så upp rörd ska kolla på tv eller finm? så ses vi i morn. FREDAG!!!! wiiiiiih puss dah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0