munkmuffin

Jag och mamma köpte i går! yummi! Vi var ju i lilljeholms torget i går och skulle kolla på skor till mig men vi hitta inga. så jag köpte ett par i dag som jag hittade. Bilder kommer sen/snart. A som sakt jag var ju i lilljeholmen och vi ville köpa nått gott så gick vi till ica det fans bara chocklad men det ville inte mamma ha. Så vi gick ut där såg vi ett kaff'e som heter Munkmuffin. Det var skit gått. De hadde massa av olika muffins och massor av munkar av olika slag. Mamma och jag tog muffins vi var inte så sugna på munkar.

Till det fick vi varm choklad med grädde i. En rosa sööt låda fick man dom i. en låda med muckar kostar typ 349 kr för 6 st munkar. Vi köpte ju munkar för 26 kr st vi köte 2 st för de var såååå stora ju! Jag älskar deras lådor man fick muffinsarna i. Det var rosa med bruma munkar på visst låter det fint? Jag tycker det. Hoppas att ni besöker munkmuffin någon gång. pussss






hallon fyllning i

choklad och vitt choklad






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0