min dag!

Nu är jag till backa. Det är den 23 december dan innan jul! Idag har jag varit borta hela dan. klockan 10 shoppa julkalappar med syster och familljen. Sen åkte vi hem med min syster. Hon skulle hem till mig så vi åkte vidare till citygross och STOR handla. sen var vi bara hemma i 5min så var det dags i gen att forsätta. Vi var och lämnade julklappar till massa folk ''skit jobbigt'' Var för stannade jag bara inte hemma!?.

Sen var vi hoss min mammas kompisar -.- sen åkte vi till Sickla köp kvarn, Och skulle handla jul klappar men det fans inget bra så vi åkte till Farsta och jag skulle komma på en dator och en ny mobil:) Men ingen idag sen! Efeter farsta fick vi em lite saker. Nu är vi hemma och ska lagga mat till i mårn och jag ska duscha vi ses snart, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0