lördag.

hjehej jag blogga aldrig i går. men nu ska jag blogga. Idag vaknade jag av att bellen kom och fråga om jag ville  följa med och shoppa. Så vi drog till skärholmen.. Vi komm hem nyss såå. Jag fick med mig massa julklappar och lite till mig själv. Jag kan tuväär bara vissa vissa saker som jag har köpt för vissa i min släkt och famillj läser min blogg.

Jag fick med mig som jag tängker vissa: skor barn kläningar till mina små kusiner, lösnaglar. hår saker och inget mer. Just nu väntar jag på svar om Emma och bellen ska sova hoss mig men vi får se. pusss




samma märke som mina förra ny köpta skor



visst ser de fula ut? men de ser faktist okej ut jag menar jag ska ju bara ha dom uder vintern.




det var allt som jag skulle vissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0