Hjälp mig!

hejhej blogg läsare. ag sitter hemma hoss mig och har trågit. Jag vet inte vad jag ska göra. Men ska ni shoppa på mellan dags rea i mårn då? Allt är skiit blilligt ju! passa på när man kan eller hur? Asså just nu täker jag på siit ,mycket saket. Mamma vill babababbalala? fattar inget drama. I sommar ska jag till gothia cup med mina brudar i göteborg i 2 veckor såå jävla stort! Men vad hän der med thailand fan . Det är det jag funderar på jag ska var i thailani 2 månade men gothia då? Asso det är det ploblemet börjar.

Jag vill till gothia cup men jag villl ju självklart åka till thailand och träffa alla. Så här är det,det krokar. pappa sa - kip om du så hjärna vill till gothia så får du åka ditt men, d får bara vara  thailand i 1 månad :( eller så väljer du att inte vara med i gothia och är i thailan i 2 månader mer?
Jag vill ju med till gothia det kan förändra min framtid eller inte. aa i allafal. jag vill till göteborg men jag vill till thailand med hur F*n ska jag göra?
måste allt vara i sommar? jag vet inte allt är ju svårt. KIP DU KAN INTE FÅ ALLT DU VILL okej det är rätt

Men vad tycker ni? Gothia: Jag vet inte om det är värdens eller sverges största fotbolls cup det är svårt att komma till gothia laget måste vara bra typ. och frri antre till lisse berg. och typ lyx hotel eller v ad jag såg på googel det är väll där vi ska bo

Thailand: varmt sol släktingar kompisar shopping m.m.

skriv ni vad ni tycker det är ni som av gör.
puss på rumpsn eran kipi




ps: värdens strörsta cup typ haha

Kommentarer
Postat av: Alma

Jag skulle lugnt välja thailand, har varit på gothia själv, det är kul men det är inte såå kul som man tror det kommer va,så hoppas inte för mycket...



Kram

2009-12-29 @ 20:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0