god jul!

God jul och Grattis T<3 en vän till mig fyller år idag! Just nu väntar jag på att min mammas kompis ska komma. Vi har firat jul med släkten nyss. Och jag fick massa skaker pngar godis smyken och tantjent bord med mus till.

Det jag var mäst nöjd med är parfymen den var den sötaste  coolaste jag har sätt. Och det vr inte bara de den lukta skit gott! Det finns 5 olika  figurer och figurerna är från china och jag vet inte om alla 5 luktar lika dant? men det är i alla fal lika söta..

Om någar dagar teker jag köpa alla dom för dom är såå söta. det koster nog runt 4 hundra st. Jag kan tuvär inte ta kort på min jul eller visa er vad jag har fått för min kamara är sönder men jag kan söka på perfymen om ni vill ha den bra och god jul pussar på rumpan eran kipi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0