dagens shopping

Jah var ju och letade efter skor med mamma i 3 dagar i rad nu. Äntligen nu har jag hittat. Dåm gick på 600kr. Jag funderar på att köpa nya äkta uggs med. Fast jag vet inte mina gammla uggs är ju hel paj handla aldrig på Skovision såå himla dåliga skor och kvaletee fast de har märkes skor och sånt. Jag hadde mina uggs i 1 vecka och dom gick sönder dom e knappt annvända och jag fick inte lämna till backa dom! och de som jobbar i Skovision är såå trevliga HOST!!! ursäkta mig.. de tvingar kunderna som bara kollar på skor, att köpa deras skor villen press.. Om man inte köper kollar det snätt ni kan frååga vem som häls om det..

mina skor är från eursko skiit trevliga och pressar inte sona kunder oh bara för att de inte köper nått så kollar det inte snätt på folk. Jag hoppas att de kommer att gå i konkurs (stavning)  blä blä blä men aaa ja puss på er



uush nej!








puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0